Bewertungen von Montana Losser

Neue Beurteilungen

5.0
Rod
25 MĂ€rz 2023
barbara
23 MĂ€rz 2023

Heerlijk eten en zeer vriendelijke mensen

Jeroen Broeils
22 MĂ€rz 2023
melanie bonnes
20 MĂ€rz 2023

wel jammer de patat was tehard gebakken

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jos Ketzener
13 MĂ€rz 2023

was weer goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jeremy
12 MĂ€rz 2023
melanie bonnes
10 MĂ€rz 2023
Margret
9 MĂ€rz 2023

Iets meer topping zou niet verkeerd zijn, verder prima pizza 👍

Anke Soethof
6 MĂ€rz 2023
Slomp
5 MĂ€rz 2023

Een vlees pizza besteld. Met kalfs döner Helaas was de döner ver te zoeken. Had beter een margarita kunnen bestellen en appart bakje vlees. Verder was de rest van de bestelling goed en zeker niet zuinig gedaan. Aub vlees pizza met vlees de volgende keer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Chantal
5 MĂ€rz 2023

Zoals gewoonlijk weer top!++

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rod
4 MĂ€rz 2023
Jessica Hoffmann
28 Februar 2023

Was heerlijk!

melanie bonnes
27 Februar 2023

er zat wel weinig pasta in de bakjes.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jordy Hermans
24 Februar 2023

Varkenhaas was superlekker, maar de biefstuk was lauw tegen koud aan en de kruidenboter smolt daardoor niet. Spijt van de bestelde biefstuk.

Christel
20 Februar 2023

Mooi op tijd en het was weer heerlijk eten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Vd Linden
17 Februar 2023

Altijd lekker en goed eten! De beste pizza van Losser

Marijke
17 Februar 2023

Was optijd Eten wat lekker echt de moeite waard Ga zo door

Rod
17 Februar 2023
Jasper
10 Februar 2023

De monzarella speciaal is een topper!

Rod
5 Februar 2023

Snelle bezorging en heerlijk gegeten!

Jer
30 Januar 2023

De kapsalon was perfect. De doner was heel erg vet. Er lag gewoon een laag olie onderin het bakje. Normaal is het wel beter

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bart
30 Januar 2023
Harmers
29 Januar 2023
Femmy Bagchus
28 Januar 2023

Snelle service, het eten was perfect, heel erg lekker.

Margret
27 Januar 2023

Snel geleverd, warm genoeg en lekker van smaak 👍

Jaarsma
27 Januar 2023

Pizzarand had wat knapperige gemogen.

Tom
26 Januar 2023

Portie was (veel) kleiner dan verwacht. Het vlees was de helft minder dan voorheen. Smaakte verder wel goed en de bestelling was snel.

Rod
24 Januar 2023
Danielle
15 Januar 2023

Iets later bezorgd maar dat was geen probleem. Helaas was het niet helemaal wat wij besteld hadden maar was wel lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Huisstede
15 Januar 2023

Heerlijk!

Erben bonnes
15 Januar 2023

Ik vond dat er te weinig spareribs in bakje zaten dat er eigenlijk meer salade dan spareribs in lagen

H.harmers
14 Januar 2023

Super

Maurice
9 Januar 2023

Eten was heerlijk, helaas zat de gratis stokbrood er niet bij en was de calzone niet helemaal gaar van binnen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rod
7 Januar 2023
H.harmers
7 Januar 2023
Jan Roos
6 Januar 2023
Wendy
6 Januar 2023

Normaal zeer tevreden maar gister wat besteld ,betaald maar niks gekregen. Blijkt dus dat ze dicht waren wat nergens vermeld stond en ook niet werd vermeld tijdens afrekenen, normaliter word altijd wel aangegeven dat ,ze die dag dicht zitte

Lindsay
5 Januar 2023

Vanavond een bestelling geplaatst via de site, betaald via iDeal en een bevestiging gehad. Geen eten gekregen
. Geen gehoor..Blijkt dat ze dicht zijn.. hopelijk krijg ik zsm mijn geld terug, en zorgen ze dat de site aangepast wordt dat er niet besteld kan worden wanneer ze gesloten zijn


H.harmers
2 Januar 2023
Jeremy
2 Januar 2023

Ze hadden per ongeluk een kipburger ipv een cheeseburger gemaakt. Deze werd heel netjes nagleverd met een patatje erbij. Eten is eigenlijk altijd lekker. Netjes verpakt

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tom
1 Januar 2022

Bezorging bijna 2 uur na bestelling en uur na opgegeven verwachting. Ook bij bellen krijg ik te horen dat het eten er met 15 minuten is en duurt het nog 40 minuten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Eline Valley
1 Januar 2022

Lekker en perfect op tijd! Grote porties voor de bedragen. Niks mis mee :)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Harmers
31 Dezember 2022
Jasper Zigter
30 Dezember 2022

Heerlijke pizza’s zeker de mozzarella speciaal !

Patrick Busscher
30 Dezember 2022

Hebben heerlijk gegeten. Bedankt

Peter Becks
24 Dezember 2022

Was er met 20 min top

Ilona
19 Dezember 2022

Shoarma was wat aangebrand en pizza’s waren niet gesneden (is wel aangegeven)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Germa
18 Dezember 2022
Anke Soethof
4 Dezember 2022

Het was erg lekker. Misschien een goed idee om seniorhoeveelheden aan te bieden.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rod
29 November 2022
Christrl
27 November 2022

Weer heerlijk gegeten, en het eten mooi op t ijs bezorgd 👌.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jolanda
25 November 2022

Het eten was heerlijk en goed. Alleen de aardappelschijfjes lagen voor een groot deel buiten de zak. En het stokbrood was niet gaar. Dus helaas niet te eten wat juist vaak het lekkerste is om erbij te eten.

Mary
24 November 2022

Lekker eten, goede porties!

Mark
22 November 2022
Daphne bruins
20 November 2022
Vincent
13 November 2022

Pizza was top en lahmacun was goed en aardappeltjes waren lekker. Alleen dit keer was de shoarma heel erg zout.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kevin
6 November 2022

Gisteren eten afgehaald bij Montana Losser. Net als de vorige keer was de kwaliteit van het eten zeer goed en erg lekker. Zeker een aanrader.

Sven
27 Oktober 2022

Was lekker maar wel raar dat de bezorger 50 cent te weinig wisselgeld mee heeft. Terwijl we ook nog aangeven hoe we betalen.

A. Beun
23 Oktober 2022
Jeroen Broeils
19 Oktober 2022
G kristen
18 Oktober 2022

Goed eten zoals altijd👍👍

Marnick
9 Oktober 2022
Rod
8 Oktober 2022

Snel geleverd en lekker. Gelukkig was er het gratis stokbrood daar de broodjes van de shoarma er niet bij zaten. Kan gebeuren.

Jeroen Broeils
7 Oktober 2022

1ste keer besteld eten was super en bezorging snel (sneller als gezegd)en aardige bezorger. Ga zeker vaker bestellen .

Marjolein
7 Oktober 2022

Heeft heerlijk gesmaakt

Melda
4 Oktober 2022

Pizza’s waren echt heerlijk!

Jeremy
26 September 2022
Lianne
26 September 2022

Eten was goed, helaas wel de gratis kruidenboter vergeten

Esther Bruening
23 September 2022

Altijd correct, vriendelijk en goede kwaliteit prijsverhouding.

Rod
15 September 2022

Snel bezorgd, lekker gegeten

Christel
11 September 2022

Wat heerlijk weer 👌.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lynn
10 September 2022

Bezorging was sneller dan aangegeven! De zalm pasta was erg lekker alleen is de zalm zelf heel erg zout!

Christel
4 September 2022

Heerlijk weer 👌😋.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Stephan Kristen
4 September 2022

De shoarma was erg scherp. dat mag wel wat minder!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

MW
4 September 2022

Eten zoals gewoonlijk weer heerlijk... alleen de rucola die bij 1 vd 2 porties is bijbesteld (en ook voor betaald) niet geleverd... maar de pasta was heerlijk!

A.G. Kortenschijl
2 September 2022
melanie bonnes
1 August 2022
M. Elfring
31 Juli 2022
Huisstede
31 Juli 2022

Bestellen regelmatig eten bij Montana, het is altijd heerlijk en vriendelijke snelle bezorging

Sebastiaan
19 Juli 2022
Konter
16 Juli 2022

Top pizza's., goede kwaliteit en geen vette pizza.. Snelle levering al bij twee bestellingen ervaren dat er sneller geleverd wordt dan vooraf gecalculeerd. Daarnaast wordt je per e-mail netjes op de hoogte gehouden van wat de status is van je bestelling. Kortom zeer tevreden!!

Aljan
16 Juli 2022
melanie bonnes
11 Juli 2022
Kim
10 Juli 2022
René Hoge Bavel
10 Juli 2022

Goed belegde warme pizza’s, vlotte bezorging.

Mirande
10 Juli 2022

Lekker eten en snel geleverd

Demi
9 Juli 2022
M. Hadders
6 Juli 2022

We waren teleurgesteld over de geleverde pizza's. Dat de pizza's t.o.v. de vorige bestelling duurder zijn geworden snappen we wel, maar dat ze daarbij ook nog een stuk kleiner zijn geworden vinden we niet goed. Helaas ook niet meer het gratis brood met kruidenboter maar een blikje fris. De smaak van de pizza's was prima.

Werker
4 Juli 2022
melanie bonnes
3 Juli 2022

we hadden bolognese spaghetti besteld we kregen een halve bak

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mary
3 Juli 2022

Lekker eten, snelle bezorging!

GJ Bouwman
2 Juli 2022

Was echt heel erg goed!!!

N
29 Juni 2022

Eten is meestal erg goed. Helaas was de tortellini carbonara zo hard dat we deze niet konden eten. Gebeld en excuses gekregen.

Huisstede
28 Juni 2022

Heerlijk gegeten, altijd vriendelijke bezorgers

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lianne
27 Juni 2022

Ik had extra kaas besteld op mijn lahmacun maar die was helaas ver te zoeken. Ook de salades die erbij zaten waren helemaal nat en slap. Normaal altijd wel goed, helaas nu wat minpunten gescoord. Bezorging was verder prima, goed op tijd, eten was goed warm

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Christel
26 Juni 2022

Elke keer weer supergoed👌. Ook alle wensen worden telkens weer goed doorgevoerd😊. Wij halen graag eten bij jullie.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rod
26 Juni 2022
Rod
12 Juni 2022

Heerlijk eten, snel bezorgd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

NPM
6 Juni 2022

Broodje kofta besteld geen sla erop en geen komkommer erg kaal. In de bestelling staat dat dit erop zit???

melanie bonnes
6 Juni 2022

we kregen brood er bij maar er zat geen kruidenboter bij wel jammer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Akkerman
6 Juni 2022

Goed verzorgd kindermenu

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dion
6 Juni 2022
Gerard Bruggink
6 Juni 2022

Het was super goed een aanrader

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Irma
5 Juni 2022

Echt topkwaliteit gehad. Alles er op en er aan en geen kleine porties.

Loes
4 Juni 2022
Tom
31 Mai 2022

Deel van de spareribs was wel erg zwart/verbrand, hoeveelheid is ook wel eens meer geweest. Qua prijs viel het mee. Bestelling sneller geleverd dan opgegeven (wat ik positief vond).

Anoniem
29 Mai 2022

Er zat geen saus op 1 van de lahmacuns en de aardappelen waren matig gekruid. Dit was jammer. Verder was het eten lekker. Bezorging was snel en netjes.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

h.diepmaat@home.nl
29 Mai 2022
Henry
29 Mai 2022

Smaak prima, maar temperatuur wat minder.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Cathelijne
28 Mai 2022

Zeer grote porties, kregen we niet op, allemaal wel erg lekker. Brood was alleen zo hard dat het niet eens te snijden viel, maar dat was bijzaak.

Rick Lutje
23 Mai 2022

Alles was zoals vaker goed. Alleen 2:15 min moeten wachten op het eten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rod
22 Mai 2022
Wendy
21 Mai 2022

We miste alleen het drankje

Besteller
20 Mai 2022

Krijg je een gratis blikje drinken erbij, word het niet geleverd...

Antwort von Montana

Geregeld

Rick
17 Mai 2022

Was zoals altijd heerlijk

Sven
16 Mai 2022

Op zich altijd wel lekker maar vorige keer geen knoflooksaus bij de döner en nu weer geen sla bij de kapsalon. Dat begint wel vervelend te worden.

Femke
16 Mai 2022

Was weer heerlijk en snel bezorgd!

melanie bonnes
11 Mai 2022
Ruhat
9 Mai 2022

Heel erg lekker, dankjewel 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jetske
7 Mai 2022

Tevoren besteld met bezorgtijd 18u, echter al voor 17.30 bezorgd! Gelukkig net thuis. Ging eerder ook al mis met veel te vroeg bezorgen als je een tijdstip kiest. Verder prima eten

Anneke
6 Mai 2022
Stephan Kristen
30 April 2022

Helaas wederom de kaas op de shoarma vergeten! Verder alles weer prima in order!

Linda
28 April 2022

Duurde erg lang, maar eten was goed

Regina hulshof
25 April 2022

Zoals altijd, dik tevreden

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Midro
22 April 2022
melanie bonnes
18 April 2022

er was geen kruidenboter bij het brood

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Montana

Stokbrood die u heb gekregen hoort bij de pasta's, daar hoort dan geen kruidenboter bij, wilt u voortaan op opmerking erbij vermelden doe ik gratis bij

Peter
17 April 2022

Lekker en vriendelijk gebracht

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Margret
16 April 2022

Super gesmaakt. Alleen niet erg warm maar verder top!

Bosman
15 April 2022
Maurice
10 April 2022

Eten was heerlijk zoals altijd en nog lekker heet. Alleen jammer dat de dag aanbiedingen verdwenen zijn

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sander oude ophuis
10 April 2022

Had alleen geen aardappelen en saus

Rod
9 April 2022

Steakmix schotels van heerlijk mals vlees. Gebakken aardappelen altijd heerlijk gekruid.

Maria
2 April 2022

Twee pizza's 1 kapsalon en Ă©Ă©n dönerschotel. De pizza Montana was kwa smaak heel lekker maar volgende keer please meer spinazie want ik moest echt zoeken 😅😅 de rest was wel lekker đŸ’Ș

Danny
19 MĂ€rz 2022
Inge
18 MĂ€rz 2022

Een broodje bij de shiarmaschotel was fijn geweest. Verder alles heel smakelijk

Antwort von Montana

Beste, Denk dat de meiden per ongeluk in een andere tas hebben gestopt, we gaan zeker beter opletten, ons execuses

C
18 MĂ€rz 2022

Tijd van bezorging super .. bezorgerster was heel vrolijk 😁😉 eten ook super . Het was alleen jammer , dat er een portie bitter ballen waren besteld en dat het een mix van snack's waren . Volgende x toch liever bitterballen 😁😅 ondanks dat heerlijk gesmaakt !!

Antwort von Montana

Beste, Volgens mij staat duidelijk bittergarnituur op uw bestelling, maar ik zal volgende keer automatisch bitterballen op sturen😉

Harry
12 MĂ€rz 2022
NPM
6 MĂ€rz 2022

Jammer dat je nu bezorgkosten moet betalen tot 35€ is in een week met 10€ omhoog gegaan ,was eerst tot 25 €

Antwort von Montana

Terug gedraaid...

Henry Boll
3 MĂ€rz 2022

Prima product

Willie Nijkamp
2 MĂ€rz 2022

eten is goed maar aangegeven tijd van bezorgen klopt niet. het werd een half uur later bezorg dan aangegeven werd

C
1 MĂ€rz 2022

Eten smaakte goed ! Nette en vriendelijke bezorger !

Rod
28 Februar 2022

Dit keer maar twee kleine zakjes met aardappelen ontvangen ipv bestelde grote. Beetje jammer

Soraya
27 Februar 2022

De bezorging was goed, in de mail werd een tijd aangegeven en deze werd ook gehaald. Kwaliteit van eten was matig, niet zoals we gewend zijn van jullie. De randjes van de pizza waren te droog. Daarnaast waren ook de aardappeltjes niet goed doorbakken

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dennis
25 Februar 2022
Hans
24 Februar 2022

Pizza's waren heerlijk alleen wel jammer dat het stokbrood ontbrak hebben wel de kruidenboter..

melanie bonnes
21 Februar 2022
Regina hulshof
20 Februar 2022

Zeer tevreden, zoals altijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Smit
20 Februar 2022

Heerlijke lacmachun, ook fijn dat alles apart verpakt is en bij thuiskomst geen kleffe pizza hebt

S
17 Februar 2022
Femke
15 Februar 2022

Was weer heerlijk! Bexorger was alleen beetje ongeduldig en chagrijnig.

Wolter
13 Februar 2022
Jeremy
13 Februar 2022

Perfect! Geen woord aan toe te voegen :)

Pieter
11 Februar 2022

Snelle bezorging van een heerlijke pizza! Van Dobben Kroketten waren kapot, maar smaak was goed! Bedankt

Anja
9 Februar 2022

Was heerlijk, voor herhaling vatbaar.

Haveen52@gmail.com
9 Februar 2022
Kroeze peter
6 Februar 2022

Het hoofdgerecht en dressing perfect . Alleen jammer dat de gebakken aardappels te hard waren gebakken. Misschien een aandachts puntje. ( Zijn we toch ook wel anders van jullie gewend). Maar voor de rest alles prima. Mvg

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kim
6 Februar 2022

Normaal gesproken nooit problemen gehad met Montana. Echter gisterenavond lag de salade en sausjes volledig los door de zak en hebben we geen stokbrood gekregen zoals stond beschreven.

Hulshof
4 Februar 2022

Bestellen hier nu al een tijdje, en het is altijd een feestje. Ga zo door.

Mod
3 Februar 2022
Huisstede
31 Januar 2022

Heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rob
31 Januar 2022

Lekker schotel en pizza, keurig op tijd bezorgd, perfect verpakt. Erg lekker gegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Chantal
30 Januar 2022

Lekker eten, bezorging ook netjes optijd en vriendelijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kursad
29 Januar 2022

Ik had een kapsalon besteld en was binnen 15 min bij mij. Dat is top! Heerlijke kapsalon😋

Dagmar
22 Januar 2022

Gisteravond was de pizza perfect! Wat een verschil met de vorige keren. Heerlijk, ik heb genoten.

Saskia
22 Januar 2022

Wij bestellen regelmatig,altijd tevreden. Helaas gisteren niet. De bestelling kwam te laat,de bezorger kon t niet vinden. Hij was op de scooter en met deze kou was t eten dus koud,had t nou in een box gezeten dan was t denk ik nog wel warm geweest Hopelijk de volgende keer weer beter.

Rod
22 Januar 2022
Femke
19 Januar 2022
José Zents
19 Januar 2022

We hebben lkkr gegeten maar hadden een andere bestelling

Rudy Groener
16 Januar 2022

Altijd lekker Alhoewel de oude tomaat ui saus vele malen lekkerder is

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Patrick
16 Januar 2022

Lekker en meer als voldoende.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marielle
13 Januar 2022

ik had gisteren om 15.00 uur een bestelling geplaatst waarbij ik de bezorgtijd 17.30 had aangegeven, omdat ik pas rond die tijd thuis ben vanuit mijn werk. De bestelling werd echter al om 17.20 uur bezorgd waardoor mijn hamburger niet meer zo warm was op het moment dat ik kon eten..... verder was het eten prima.

Rik
1 Januar 2021
Melda
28 Dezember 2021
Jos Ketzener
26 Dezember 2021
Roy
24 Dezember 2021

Altijd top

Huisstede
24 Dezember 2021

Weer heerlijk!!

Rod
23 Dezember 2021

Alles top! En snel bezorgd! Zoals altijd.

Jose
19 Dezember 2021

Superlekker eten, super service, echt goed. Nette bezorging!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter
19 Dezember 2021

Snel vriendelijk en lekker

Sven
17 Dezember 2021

Duurde wat lang maar het vreten smaakte goed in de wand

Henry
17 Dezember 2021

Heerlijk van smaak, en goed op temperatuur 👌

Wijnen
12 Dezember 2021
Margret
9 Dezember 2021

Was weer heerlijk en snel bezorgd 👍😊

Mod
8 Dezember 2021
Marian
8 Dezember 2021
Huisstede
6 Dezember 2021

Het was weer heerlijk!, zeer snelle bezorging ondanks dat het op zondag was

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anke Soethof-Stiekel
6 Dezember 2021

Het was weer heerlijk op smaak. De ribbetjes waren iets minder gaar en daarom moesten we iets meer moeite doen om het vlees van de botjes te krijgen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anja
3 Dezember 2021

Lekker gegeten voor herhaling vatbaar

S
3 Dezember 2021

Lekker eten en snelle bezorging!

Arno van den heuvel
2 Dezember 2021

heerlijk eten voor een mooie en goede prijs plus goede en vriendelijke bezorgers dikke 10 voor jullie allemaal

Rod
28 November 2021

Snelle levering en goed eten. Alleen dit keer kleine zakjes aardappelschijfjes ipv anders grotere.

Arjan
25 November 2021

Perfect weer. Schnitzelmenu altijd +1

G
24 November 2021
Riet Janssen Dijkhof
22 November 2021

Er zijn geen op of aanmerkingen. Of verbeterpunten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anke Soethof-Stiekel
15 November 2021

Ik zou graag de mogelijkheid hebben om minder aardappeltjes en brood te bestellen. Het is voor ons iedere keer teveel en het is jammer, dat we het moeten weggooien.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dion
14 November 2021
Jeremy
13 November 2021

Kapsalon doner en een pizza. Perfect zoals altijd. 1 van de besten in Twente

Velthuis
12 November 2021

Super service. Bestelling te laat online doorgevoerd. Gebeld en de bestelling kon ook nog eerder bezorgd woordenboek! Super!

Roy
10 November 2021

Alles ok!!

Sebastiaan
7 November 2021

Eten was niet echt warm en kwam te laat ook klopte de bestelling niet

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sven
7 November 2021

Eten was goed. Wel 2 uur gewacht !!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Biezeman
7 November 2021

Snelle vriendelijke bezorging. Wel waren de pizza’s geplet. Niet zo erg maar de prikkers zaten door de doos heen gedrukt waardoor alles lekte. Maar het eten smaakte prima.

Esther Bruening
1 November 2021

Altijd vriendelijk, fijn personeel!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Olde keizer
1 November 2021
Soethof
1 November 2021

Spareribs waren uitstekend. Voor senioren zoals wij zijn was het brood en de patat te veel.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marco
31 Oktober 2021

Eten was okay
.. ohwja gratis stokbrood is een zwart gebakken kaizerbroodjeđŸ˜«

Rod
30 Oktober 2021
Huisstede
30 Oktober 2021

Het eten was weer heerlijk, alles vers! Echt een aanrader om bij Montana te bestellen....

Maarten
29 Oktober 2021
Ruhat
27 Oktober 2021
Nienke Boeijer
25 Oktober 2021

Zoals altijd heerlijk :-)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tonny
24 Oktober 2021

Super warm en netjes op tijd. En smakelijk!

Polman
19 Oktober 2021

Stokbrood zat er niet bij !!

Jos
16 Oktober 2021

Eten is altijd lekker en warm en super snel gebracht

Rod
15 Oktober 2021

Heerlijke Calzone pizza's en overheerlijke aardappel schijfjes.

Huisstede
13 Oktober 2021

Heerlijk!!!

Peter
12 Oktober 2021
Irma
12 Oktober 2021

Heerlijk en goed verzorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rod
9 Oktober 2021
Tim
8 Oktober 2021

Carpaccio was bevroren. Bij een vorige bestelling zat er zand in het sla. Niet te min. Pizza en burbers waren top.

Huisstede
6 Oktober 2021

Wij hebben weer heerlijk gegeten! Alles ziet er verzorgd uit, TOP!!

Kim
3 Oktober 2021

Heerlijke pizza's, lekkere bodem en genoeg beleg er op. We krijgen altijd citroendoekjes en een wilhelmina pepermuntje voor toe, heel praktisch en ook fijn. De bezorger was iets later dan was doorgegeven, maar het was ook heel slecht weer, dus dat snappen we wel. Top en prima prijzen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nina
28 September 2021
De Jongesnel lekker
27 September 2021

Goed van smaak, warm en snel.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gerjan
26 September 2021

lekker, prima kwaliteit voor een goede prijs

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Loes
25 September 2021

De bestelling was lekker, echter waren jullie de salades vergeten en waren er 2 pizzas nattig/slap bij de korst

E
24 September 2021
Rudy Groener
17 September 2021

Altijd super lekker

Huisstede
17 September 2021

Helemaal top!

Koop
14 September 2021
Rod
11 September 2021
Sebastiaan
10 September 2021
Marjorie
10 September 2021

Perfect

Rod
4 September 2021

Supersnel bezorgd en heerlijk gegeten!

Rudy Groener
29 August 2021

Super lekker zoals altijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Huisstede
28 August 2021

Helemaal top !

Rod
25 August 2021

Zoals gewend. Snelle bezorging. Heerlijk gegeten met z'n allen.

MarieJ
25 August 2021

Heerlijke pizza's gegeten, waren rijkelijk belegd en goede bodems, de salade was vers bereid. Het eigen gebakken broodje en kruidenboter die gratis bij de bestelling was mee geleverd is een leuke verrassing en erg lekker, je krijgt voor na de maaltijd nog een verfrissingsdoekje en pepermuntje toe. Zeer snelle bezorging.

Nvt
24 August 2021

Pizza was goed

Westra
24 August 2021

Leuk om iets gratis erbij te krijgen en die pepermuntjes zijn ook leuk, en doekjes

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gijs
22 August 2021

Op de zondagavond eten besteld bij Montana, stipt op tijd geleverd! Eten was goed warm en erg lekker! Bedankt!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Niek
21 August 2021
R
19 August 2021

Snelle bezorging. Alles smaakte prima!

G.A.M.Oude Egbrink
2 August 2021

ALLES WAS GOED

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rod
2 August 2021

Alles smaakte prima en snel bezorgd. Jammer dat de bestelde shoarma speciaal net als de keer hiervoor als gewone shoarma werd afgeleverd. Smaakte prima maar was niet het verwachte.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Huisstede
26 Juli 2021

Het was weer helemaal top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

E. Wegman
26 Juli 2021

Heerlijk!! Snelle en correcte service, graag weer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

S koop
26 Juli 2021

Gewoon goed, vriendelijke mensen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

jose
25 Juli 2021
Nienke
25 Juli 2021
MRD
24 Juli 2021

Netjes op tijd bezorgd, goed warm. Heerlijke pizza, goede bodem en en de groente vers en nog een beetje een bite. Ik had een extra bakje kruidenboter bijbesteld helaas was dit erg zuinig, nog geen half bakje vol. Jammer want deze is altijd juist zo lekker ;)

Robert
24 Juli 2021
Ingrid
23 Juli 2021

Heerlijke pizza ,zeer ruim belegd en krokant. Bezorging vlot en vriendelijk

Pleijhuis
21 Juli 2021
Rod
18 Juli 2021

Snelle bezorging en heerlijk gegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

W vd laan
17 Juli 2021

Super goed en veel

Roy Woudstra
17 Juli 2021

Heerlijk gegeten en klantvriendelijk personeel. Volgende keer graag weer !

Lublinkhof
16 Juli 2021

Super lekker en snelle bezorging đŸ‘ŒđŸ»

Freddy Warringa
12 Juli 2021

Snel geleverd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Huisstede
11 Juli 2021

Het was weer heel erg lekker!

Patricia
9 Juli 2021

Vriendelijke bezorger snelle levering Eten was goed, Je krijgt erg veel voor je geld

Sjoerd Janssen
8 Juli 2021

Wederom heerlijk gegeten. Piri burger en spaghetti carbonara.

I.
4 Juli 2021
Stephan Kristen
3 Juli 2021
M
3 Juli 2021

Heerlijk, snelle bezorging